Proiectul își propune îmbunătățirea calității procesului didactic pentru a răspunde nevoilor concrete ale copiilor, asigurându-le condiții și spații adecvate de învățare pentru cunoașterea mediului înconjurător, care să permită colaborarea și comunicarea interpersonală, de care elevii au fost lipsiți din cauza pandemiei.
Şcoala Gimnazială „Elena Rareş” Botoșani
Elevii Școlii Gimnaziale „Elena Rareș” Botoșani
Februarie – Iulie 2022
Nevoia principală a proiectului constă în crearea unui spațiu multifuncțional frumos, sănătos, adaptat noilor reguli ale pandemiei și post-pandemiei, nevoilor elevilor, părinților, profesorilor, membrilor comunității, care să includă și un foișor și astfel să permită desfășurarea în aer liber, în diferite condiții (ploaie, ninsoare, soare) a unor activități școlare, extrașcolare, formale și non formale, de consiliere, de colaborare, de învățare prin cooperare, de joacă, care ar apropia mai mult școala de lumea reală. Foișorul împreună cu grădina amenajată vor fi o resursă care integrează spațiile școlii, un spațiu social, de învățare și care va permite crearea unui laborator concret, extinzând contextul educațional de la clasă la mediul înconjurător.
Proiectul urmărește dezvoltarea și îmbunătățirea abilităților celor 529 elevi din clasele primare ale școlii în domeniul alfabetizării și cunoașterii limbajului matematic prin explorarea mediului înconjurător și amenajarea în curtea școlii a unui laborator educațional.
Elevi, profesori și părinți.
45.000 lei
529 de elevi ai școlii
6